بارسلونا

ساخت وبلاگ
به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت باشگاه بارسلونا، الکسیس سانچز شیلیایی که هفته ها بر سر انتقالش به بارسلونا بحث بود، روز دوشنبه پیش از آنکه قرارداد 5 ساله اش را با این تیم امضا کند، در باشگاه بارسلونا تست پزشکی می دهد و در صورت موفقیت در این مرحله به تیم بارسلونا می پیوندد.

سانچز در حالی مراحل نهایی انتقالش به بارسا را سپری می کند که از سوی تیم هایی چون منچستریونایتد و چلسی پیشنهاد دارد. پپ گواردیولا پیش تر بطور رسمی نسبت به جذب این بازیکن 22 ساله ابراز علاقه کرده و عنوان کرده بود که دوست دارد این بازیکن سریع در تیمش حضور داشته باشد.

در گزارش سایت باشگاه بارسلونا آمده است: دو باشگاه بارسلونا و اودینزه به توافق نهایی برای انتقال الکسیس سانچز دست یافته اند. تست پزشکی روز دوشنبه انجام می شود و پس از آن قرارداد 5 ساله ای به امضا می رسد. بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 231 تاريخ : شنبه 1 مرداد 1390 ساعت: 16:41

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از یورو اسپورت، آندرس ویاس بواس سرمربی تیم چلسی در کنفرانس خبری اش در بانکوک پیوستن "اوریول رومئو" هافبک دفاعی تیم دوم بارسلونا را به این باشگاه تایید کرد.

این توافق میان بارسلونا و چلسی در حالی صورت گرفته که این بازیکن 19 ساله اکنون در جام جهانی زیر بیست ساله های جهان به همراه تیم اسپانیا حضور دارد و توافقات شخصی و مراحل پزشکی را پشت سر نگذاشته است.

او که بخشی از برنامه های طولانی مدت پپ گواردیولا محسوب نمی شد، در پایان فصل گذشته موفق شد در ترکیب اصلی تیم بارسا به میدان برود. باشگاه چلسی در سایت خود در بیانیه خبر انتقال این بازیکن جوان را منتشر کرده است. بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 240 تاريخ : شنبه 1 مرداد 1390 ساعت: 21:40

شرايط بارسلونا عالي است
گوارديولا: از رفتن كركيچ خوشحال نشدم

خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال بارسلونا گفت: از رفتن كركيچ به رم خوشحال نشدم.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از اسپورت كاتالونيا، جوزپه گوارديولا كه از شرايط تيمي بسيار راضي است تصريح كرد: متوجه نمي‌شوم چرا رسانه‌هاي كاتالونيا علاقه دارند مرا مقابل بويان كركيچ قرار دهند، او بازيكن محبوب من بود اما با توجه به شرايط فصل و تاكتيك مورد قبول اكثريت تيم مجبور بودم از او به عنوان يك بازيكن ذخيره استفاده كنم و در بازي هاي معمولي او را به ميدان بفرستم، او سرمايه بارسلونا بود و از فروش او هرگز خوشحال نشدم.
وي افزود: خريد آلكسيس سانچس اتفاق خوبي براي بارسلونا است همانقدر كه فروش بويان كركيچ تلخ است، به هر حال براي اين بازيكن جوان آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم با درخشش در فوتبال ايتاليا زير نظر انريكه مكتب فوتبال بارسلونا را در خارج از مرزهاي اسپانيا نيز گسترش دهد. بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 200 تاريخ : يکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت: 12:12

فراخوان بارسا براي ترميم چمن نيوكمپ
صدها مهندس كشاورزي پشت درهاي بسته باشگاه بارسلونا

خبرگزاري فارس: پس از فراخوان باشگاه بارسلونا براي ترميم چمن نيوكمپ، صدها مهندس كشاورزي پشت درهاي بسته اين باشگاه صف بسته‌اند.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از لارازون چاپ مادريد، باشگاه بارسلونا به پيشنهاد پيمانكار اصلي چمن نيوكمپ براي انتخاب بهترين جنس بذر و چمن، بهترين روش توليد رول و به روزترين روش سريع در ترميم زمين بازي در حين مسابقات از تمامي كساني كه ايده ناب و تازه‌اي در اين زمينه دارند دعوت به همكاري كرده است.

تنها يك روز پس از انتشار رسمي اين فراخوان بين المللي صدها جوان با در دست داشتن پروژه خود به همراه كارت مخصوص هواداري باشگاه بارسلونا پشت درهاي بسته نيوكمپ صف كشيدند و مقامات بارسلونا از ديدن چنين تصويري شگفت زده شده اند.
دانشجويان كاتالونيايي و مهندسان داراي كارت هواداري بارسلونا در اولويت انتخاب در اين طرح جهاني قرار خواهند داشت. بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 233 تاريخ : دوشنبه 3 مرداد 1390 ساعت: 15:14

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از مارکا، الکسیس سانچز که جدیدترین خرید بارسلونا محسوب می شود، بنابر تصمیم مسوولان این تیم در فصل جدید شماره 9 را بر تن خواهد کرد و پشت پیراهن وی تنها نام الکسیس حک خواهد شد.

سانچز شیلیایی هفته گذشته با مبلغ 37.5 میلیون یورویی از اودینزه به بارسلونا پیوست، اما بدلیل حضورش در رقابت های کوپا آمریکا نتوانست بود خودش را به این تیم برساند. او شب گذشته وارد اسپانیا شده و مستقیم خود را به نیوکمپ رسانده تا در تست پزشکی این باشگاه قرار است امروز صبح برگزار شود، شرکت کند.

در هنگام ورود سانچز به فرودگاه عده کثیری از هواداران بارسا در انتظار وی بودند تا از او استقبال کنند. سانچز فصل گذشته یکی از بهترین های لیگ ایتالیا بود و موفق شد به همراه اودینزه سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 259 تاريخ : سه شنبه 4 مرداد 1390 ساعت: 6:55

خبر بد براي هواداران بارسلونا
پويول به سوپرجام نمي‌رسد

خبرگزاري فارس: كاپيتان تيم فوتبال بارسلونا با توجه به تجديد آسيب ديدگي زانو توان حضور در سوپرجام اسپانيا را نخواهد داشت.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از اسپورت كاتالونيا، كارلس پويول كه به تازگي زانوي خود را عمل كرده با طي مراحل آب درماني و فيزيوتراپي موفق به حضور در تمرينات سنگين تيمي نشده و در سوپرجام اسپانيا نيز غايب خواهد بود.
زانوي چپ پويول آسيب جدي ديده و شايد حداقل يك ماه و نيم فرصت لازم باشد تا اين مهره كليدي به روزهاي اوج خود و مرز آمادگي لازم براي حضور در تركيب اصلي بارسلوان برسد.
معاينات پيشرفه كادر پزشكي بارسلونا ادامه دارد و حكم قطعي در خصوص زمان استراحت مطلق پويول به زودي از طريق سايت خبري باشگاه بارسلونا منتشر مي‌شود.
مسابقه رفت و برگشت سوپر جام اسپانيا در روزهاي 23 و 26 مرداد برگزار خواهد شد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 263 تاريخ : سه شنبه 4 مرداد 1390 ساعت: 13:0

رئال و بارسا بار ديگر در صدر بهترين‌ها
ژاوي، كريستيانو و مسي در فهرست بهترين‌هاي اروپا

خبرگزاري فارس: يوفا به عنوان آخرين فهرست قطعي شده جهت راي‌گيري كارشناسان خود نام ژاوي، كريستيانو رونالدو و مسي را منتشر كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت رسمي يوفا، در فهرست تازه منتشر شده يوفا نام سه بازيكن از لاليگا، مسي، رونالدو و ژاوي به عناون بهترين بازيكنان سال اروپا معرفي شده است.
پس از اين سه نام معتبر كه در صدر جدول رويت مي‌شوند، نام ستارگاني از بوندس‌ليگا، كالچو و لوشامپيونه نيز در اين فهرست هستند كه شايد مهمترين رقيب اين سه ستاره ريبري باشد.
مراسم انتخاب بهترين بازيكن اروپا در فصلي گه گذشت سوم شهريورماه برگزار مي‌شود. بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 228 تاريخ : سه شنبه 4 مرداد 1390 ساعت: 14:12

عکس های معارفه ی آلیکسس سانچز در بارسلونا
با پیراهن شماه 9
امیدوارم بتونه جای بویان پر کنه



بقیه تو ادامه مطلب...
EXrozblog.comEX








الکسیس سانچز






بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 229 تاريخ : سه شنبه 4 مرداد 1390 ساعت: 17:3

در واكنش به ناراحتي رسانه‌هاي كاتالونيا
گوارديولا: حضور بارسا در فينال ليگ قهرمانان را فقط هري‌پاتر مي‌داند

خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا در خصوص احتمال حضور تيمش در فينال ليگ قهرمانان اروپا گفت: فقط هري پاتر مي‌داند كه ماه مي در آليانس آره‌نا هستيم يا خير.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از آس اسپانيا، جوزپه گوارديولا كه پس از تساوي تيمش برابر هايدوك كرواسي از سوي رسانه‌ها تحت فشار بود اين بار و با داشتن اكثر بازيكنان اصلي خود تساوي 2 بر 2 برابر اينترناسيونال را تجربه كرد. بارسلونا در ضربات پنالتي با نتيجه 4 بر 2 به پيروزي رسيد و به اولين فينال اين فصل راه يافت، اما رسانه‌هاي خشمگين كاتالونيا اين تساوي در وقت قانوني را نشانه‌اي ديگر از عقب نشيني گوارديولا دانستند.
گوارديولا در كنفرانس خبري پس از بازي گفت: اين بازي‌ها براي محك زدن تيم است و از اينكه پاي بازيكنانم به گل باز مي‌شود لذت مي‌برم، براي قهرماني در يك تورنمنت چهارجانبه نيامده‌ايم و هدف اصلي ما محك زدن چند تاكتيك تازه پيشنهاد شده از سوي كادر فني است و بهترين سود را از بازي‌هاي پيش فصل مي‌بريم.

گوارديولا در خصوص 2 بازي رفت و برگشت مقابل رئال مادريد گفت: به بيشتر بازيكنان اصلي در حد غيبت در بازي‌هاي رسمي پيش فصل استراحت داده‌ام، چرا كه سوپرجام اسپانيا را هم مي‌خواهم. بارسلونا در سال آينده به قهرماني در لاليگا و ليگ قهرمانان اروپا چشم دوخته و هرگز عقب نشيني نخواهد كرد، اما نمي‌دانم در همين استاديوم آليانس آره‌نا در ماه مي فينال ليگ قهرمانان اروپا را نيز تجربه مي‌كنيم يا خير، به هر حال فصل بسيار سختي را پيش رو داريم.
سرمربي بارسلونا درمورد خريد آلكسيس سانچس گفت: اطمينان دارم كه مربياني چون فرگوسن، مانچيني و وياس بواس هم سانچس را مي خواستند و براي خريد او تمام تلاش خود را كردند اما در نهايت اين بارسلونا بود كه موفق عمل كرد. بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 271 تاريخ : چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت: 13:43



شب گذشته اين پيکارها به ميزباني مونيخي‌ها در ورزشگاه آليانس آرنا آغاز شد. بايرن مونيخ در مصاف با ميلان در وقت قانوني به تساوي يک بر يک رسيد ولي در ضربات پنالتي 5 بر 3 پيروز شد. در اين مصاف توني کروس 35 براي سرخ‌پوشان و زلاتان ابراهيموويچ 4 براي ميلان گلزني کردند.

در ديداري ديگر بارسلونا، قهرمان ...اروپا مقابل اينترناسيونال برزيل به تساوي 2 بر 2 رسيد. براي کاتالان‌ها‌ تياگو آلکانتره 15 و جاناتان دوس‌سانتوز 63 گل زدند. دو گل اينترناسيونال توسط نني 56 و داميائو 85 زده شد. با اين حال در ضربات پنالتي شاگردان گوارديولا 4 بر 2 پيروز شدند.

امروز ابتدا اينترناسيونال و آ.ث‌ميلان برگزار کننده ديدار رده‌بندي خواهند بود و سپس بايرن با بارسلونا بر سر مقام نخست اين جام نبرد خواهد کرد.
در این بازی بایرن مونیخ با تیم اصلی خودش به میدان می اید اما بارسلونا با تیم دوم خودش که تشکیل شده از بازیکنان جوان بارسلونا می باشد به میدان می اید.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 217 تاريخ : چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت: 15:8

ويا: خط حمله بارسلونا مشكلي براي تخريب خط دفاع رئال ندارد

خبرگزاري فارس: مهاجم تحت فشار بارسلونا به هواداران تيمش اطمينان داد كه خط حمله در اوج است و مشكلي براي شكست دادن رئال مادريد وجود ندارد.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از رويترز، داويد ويا كه در فصل گذشته درخشش قابل انتظار مردم را نداشت و براي فصل آينده قول درخشش خيره‌اي كننده‌اي داده به خبرنگاران گفت: مشكلي براي تخريب خط دفاعي رئال مادريد نداريم، مي‌دانم كه رئال مادريد خريد‌هاي خوبي داشته و خط دفاعي خود را تقويت كرده، اما راه به جايي نخواهد برد و مهاجمين و هافبك‌هاي تهاجمي بارسلونا همچنان در اوج هستند و همه ما براي تخريب اين خط دفاعي تازه احيا شده لحظه‌شماري مي‌كنيم.
ويا افزود: امسال بيش از 2 سال گذشته تشنه قهرماني هستيم و كساني كه به قهرماني نوبتي در فوتبال معتقدند در فصل جديد از پيش‌بيني اشتباه خود پشيمان و متوجه خواهند شد كه بارسلونا در لاليگا و اروپا بي‌رقيب است. بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 251 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1390 ساعت: 11:12

درخشش تياگو و شعار فابرگاس را نمي‌خواهيم
بايرن در آليانس آره‌نا شكست خورد

خبرگزاري فارس: تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا موفق شد با درخشش مهاجم جوان خود از سد بايرن مونيخ در استاديوم آليانس آره‌نا مونيخ بگذرد.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از آس اسپانيا، روز گذشته شاگردان جوزپه گوارديولا موفق شدند با نتيجه دو بر صفر تيم فوتبال بايرن‌مويخ آلمان را در استاديوم اختصاصي اين تيم، آليانس آره‌نا، جايي كه قرار است محل برگزاري فينال ليگ قهرمانان اروپا در سال 2012 باشد شكست دادند.
هر دو گل بارسلونا را تياگو در دقايق 41 و 74 به ثمر رساند تا معدود هواداران بارسلونا در آلمان شعار " فابرگاس را نمي‌خواهيم " سر بدهند.
در اين ديدار از مجموعه بازي‌هاي جام آئودي آلمان، استاديوم آليانس آره‌نا مملو از هواداران بايرن مونيخ بود و شكست برابر قهرمان اسپانيا و اروپا چندان به مزاج مردم مونيخ خوش نيامد.
اين ديدار بدون كمك داور و توسط ولفكانگ اشتارك قضاوت شد. بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 261 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1390 ساعت: 11:19

خود مسی کم همه رو به زانو در میاره این بار تیمش همه رو نابود کرد!!! تیم دوستان مسی مقابل تیم سایر دنیا 7-2 به پیروزی رسید. مسی 2گل از این 7گل را زد. این دیدار خیریه در ورزشگاه سانتیاگو شیلی با 20هزار تماشاگر بین تیم دوستان مسی وسایر دنیا برگزار شد که مربی تیم سایر دنیا مارسلو سالاس بود. ... در این دیدار تماشگران شیلیایی در کل 90 دقیقه با تمام وجود مسی را تشویق می کردند. گلهای تیم دوستان مسی را دیگو میلیتو، اسکیل لاوسی، خوان مانوئل مارتینس، آلوارو گونسالس ، لیونل مسی ( دو گل) و امیلیانو پاپا ( گل به خودی ) به ثمر رساندند و هر دو گل تیم حریف را استبان پاردس شیلیایی به ثمر رساند. ترکیب دو تیم: تیم دوستان مسی شامل این بازیکنان بود:« آبوندانزیری، کافو، لوسیو، دیگو لوگانو، گابریل میلیتو، خوان ویافارا، آلوارو گونسالس، دیگو میلیتو، لیونل مسی، اسکیل لاوسی و خوان مانوئل مارتینس تیم سایر دنیا هم شامل این بازیکنان بود:« نیکلاس پریچ، پابلو کونترراس، میگل ریفو، خورخه وارگاس، امیلیانو پاپا، آرتورو ویدال، والتر گارگانو، ادگار داویدز، دانیل اورتگا، مارسلو سالاس و رادامل فالکائو. تمام درامدهای این بازی برای خیریه بود. بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 351 تاريخ : جمعه 7 مرداد 1390 ساعت: 17:46

ژاوي: رفتار مورينيو به ما انگيزه مي‌دهد خبرگزاري فارس: كاپيتان دوم بارسلونا اعتقاد دارد حضور مورينيو به عنوان سرمربي رئال مادريد به نفع بارسا بوده و موجب پيروزي هرچه بيشتر آن‌ها شده است. به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از زوددويچه سايتونگ، ژاوي هرنانس اعلام كرد رفتارهاي خوزه مورينيو نه تنها تاثير منفي بر بارسلونا ندارد بلكه موجب افزايش انگيزه در بازيكنان اين تيم شده است. ژاوي در اين مورد گفت: مورينيو يك برنده واقعي است و براي گرفتن نتايج خوب حاضر است هر كاري انجام دهد. مردم همواره تصور مي‌كنند رفتار و حرف‌هاي او روي ما تاثير منفي دارد ولي اين‌گونه نيست. حرف‌هاي مورينيو به ما انگيزه زيادي براي پيروزي مي‌دهد و باعث مي‌شود تلاش بيشتري براي شكست دادن رئال در همه جام‌ها انجام دهيم. او با كارهايش ما را همواره در بهترين شرايط نگه مي‌دارد. ژاوي ادامه داد: مورينيو تصور مي‌كند با كارهايش مي‌تواند ما را تحت تاثير قرار دهد تا بتواند به اهدافش برسد اما چنين چيزي به هيچ‌وجه درست نيست. كارهاي او نتيجه عكس داشته است. بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 238 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1390 ساعت: 21:53

علت دوري ليونل از اردو چيست؟ بارسلونا در ميامي، مسي در مكزيك خبرگزاري فارس: در حالي كه بارسلونا در تور تابستاني خود وارد ميامي شده همچنان خبري از ليونل مسي نيست. به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از اسپورت كاتالونيا، اردوي بارسلونا پس از شكست مقابل منچستريونايتد در واشنگتن اكنون راهي ميامي شده و همچنان بدون مسي به كار خود ادامه مي‌دهد. ليونل مسي تمركز كاملي روي امور خيريه داشته، اما اين روزها به صورت مداوم سرگرم مديريت تور تابستاني خودش است. روز گذشته نيز تيم موسوم به " دوستان مسي " كه در آن روماريو نيز عضويت داشت مقابل منتخب ستارگان مكزيك قرار گرفت و حداقل 800 هزار دلار براي كمك به 2 بيمارستان بزرگ مرافبت از كودكان سرطاني اختصاص يافت. راز جدايي مسي از بارسلونا چيزي جز اين نيست و مسي از مقامات بارسلونا اجازه گرفته تا در چند پروژه بزرگ خيريه حضور فعال داشته باشد، برخي از دوستان نزديك به مسي از كمك‌هاي پنهان وي كه هرگز رسانه‌اي نشده خبر داده‌اند و معتقدند كه او بخش قابل توجهي از ثروت خود را به امور خيريه اختصاص داده و در اين عرصه كاري به مرز و مليت ندارد. ليونل مسي فردا شب مكزكي را به مقصد ميامي ترك مي‌كند تا دو ديدار خيريه ديگر در آمريكا را با لباس تيمش تجربه كند. بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 248 تاريخ : دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت: 21:31

ويا: براي يك فصل خوب آماده‌ايم خبرگزاري فارس: مهاجم تيم فوتبال بارسلونا گفت: با توجه به استراحت خوبي كه داشته‌ام براي تجربه يك فصل خوب آماده‌ام. به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از رويترز، داويد ويا بازيكن كليدي در تركيب ثابت بارسلونا با اشاره به بدشانسي‌هايش در فصل گذشته گفت: بدن‌سازي بسيار خوبي داشته‌ايم و استراحت مناسبي هم براي بازيكنان در نظر گرفته شد. همه ما براي آغازي مقتدرانه آماده‌ايم. وي افزود: براي تجربه يك فصل خوب آماده‌ام و قصد دارم در صدر جدول گلزنان لاليگا و ليگ قهرمانان اروپا ديده شوم. ويا ادامه داد: بارسلونا هرگز به پايان راه نرسيده و به قهرماني نوبتي هيچ عقيده‌اي ندارم، ما در اوج هستيم و بايد بار ديگر قهرماني در لاليگا و ليگ قهرمانان اروپا را تجربه كنيم. اردوي تابستاني بارسلونا در ميامي آمريكا پيگيري مي‌شود. بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 219 تاريخ : سه شنبه 11 مرداد 1390 ساعت: 18:21

اشاره سرمربي بارسا به فابرگاس در جمع خبرنگاران گوارديولا: فقط يك قرارداد مهم را از دست داده‌ايم خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا گفت: فقط يك قرارداد مهم را از دست داده‌ايم و شما مي‌دانيد كه از چه بازيكني سخن مي‌گويم. به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از آس اسپانيا، جوزپه گوارديولا سرمربي بارسا تصريح كرد: از ديد من خريد موفقي مثل سانچس را بايد جدي گرفت و بايد از خريد اين بازيكن خوشحال بود. من از ابتداي فصل هم تاكيد كردم كه نياز مبرمي به خريد بازيكن ندارم، هيچ مربي از داشتن مجموعه‌اي بي نظير از بازيكنان بزرگ و نامي جهان ناراحت نمي‌شود و اگر مثل تيم‌هايي چون مالاگا يا رئال مادريد بازيكن مي خريديم در هر حال استقبال مي‌كردم، اما حقيقت اين است كه من چنين مجموعه‌اي را در اختيار دارم. وي افزود: بازيكناني دارم كه با آنها قهرمان اسپانيا و اروپا شده‌ايم و هيچ مشكلي در هيچ پستي نداريم. ما فقط در يك مورد اشتباه كرديم و يك قرارداد بزرگ را از دست داديم، شما مي‌دانيد كه از چه حرف مي‌زنم و نيازي به پرداختن بيش از حد به اين مسئله وجود ندارد. واضح بود كه اشاره گوارديولا به گزينه سسك فابرگاس است، همان خريدي كه گوارديولا با توجه به احتمال بالاي خريد آن قول مجدد قهرماني داده بود. بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 245 تاريخ : سه شنبه 11 مرداد 1390 ساعت: 19:29

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از الموندو دیپورتیوو، ساندرو راسل مدیرعامل باشگاه بارسلونا قرار است امروز پیشنهاد جدیدی را برای خرید سسک فابرگاس به آرسنال بدهد و حتی امکان دارد خودش برای مذاکرات بیشتر عصر امروز به لندن سفر کند.

آخرین پیشنهاد بارسا برای فابرگاس 29 میلیون یورو بود که این از 50 میلیون یورو قیمت تعیین شده آرسنال بسیار کمتر است. پیشنهاد جدید بارسا باز هم همان 29 میلیون یورو خواهد بود؛ با این تفاوت که این باشگاه 6 میلیون یورو به عنوان پاداش های مختلف و5 میلیون یورو از سوی فابرگاس که خود برای انتقال به نیوکمپ آماده است، به آرسنال می پردازد.

بارسلونا در شرایطی پیشنهاد جدید را ارائه می دهد که میلان با پیشنهادی 35میلیون یورویی برای خرید فابرگاس پیش قدم شده بود. گفته می شود آرسنال در صورتی که بتواند "خوان ماتا" را از والنسیا جذب کند، فابرگاس را به فروش می رساند.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 213 تاريخ : چهارشنبه 12 مرداد 1390 ساعت: 14:7

حسرت چند ساله فقط به خاطر شش ميليون يورو
چرا بارسلونا فابرگاس را نمي‌خرد؟

خبرگزاري فارس: باشگاه بارسلونا بيش از 2 سال است كه در حسرت خريدن فابرگاس به سر مي‌برد، اما فقط 6 ميليون يورو با قيمت پيشنهادي آرسنال فاصله دارد.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ماركا اسپانيا، باشگاه بارسلونا اسپانيا بيش از 2 سال پيش به دنبال راهي براي خريدن سسك فابرگاس است.
دقيقا در روزي كه بارسلونا براي خريد زلاتان ابراهيموويچ پيشنهاد رسمي 60 ميليون يورو داده بود، قيمت كارشناسي شده فابرگاس 25 ميليون يورو بود و بارسلونا اصرارداشت كه فقط 23 ميليون يورو بپردازد. همين 2 ميليون يورو اختلاف آنقدر در تيتر روزنامه‌هاي جابه‌جا شد كه كار به فصل بعدي كشيد.

قيمت فابرگاس با قبول انتقال و فروش قطعي از سوي آرسن ونگر در ابتداي سال گذشته ميلادي 30 ميليون يورو ارزيابي شد و بارسلونا رسما اعلام كرد كه 27 ميليون يورو پرداخت مي‌كند. هواداران بارسلونا مقابل درب نيوكمپ تجمع كردند و شعار دادند، اما حاصل آن‌همه حملات رسانه‌اي اين بود كه خوان لاپورتا مديرعامل وقت بارسلونا رقم 27 ميليون يورو را به 28 افزايش بدهد.
پس از او الساندرو روسل روي كار آمد و بلافاصله و در روزي كه فابرگاس مي‌رفت تا قراردادش را تا 4 سال آينده با آرسنال تمديد كند اعلام كرد: حاضريم 30 ميليون يورو پرداخت كنيم.

سايت رسمي باشگاه آرسنال با قيمت 30 ميليون يورو موافق بود، اما وكيل فابرگاس سهم خود را به صورت جداگانه مي خواست، سهمي كه در بهترين حالت تا مرز 25 هزار يورو رشد مي‌كرد و قطعا درآمد بارسلونا در يك هفته كاري خيلي بيشتر از اين مبلغ مي‌شد.
اما فابرگاس باز هم خريداري نشد و قيمت او تا مرز 40 ميليون يورو افزايش پيدا كرد.
حالا مدت‌ها است كه آرسنال تاكيد دارد با 40 ميليون يورو فابرگاس را قطعا به بارسلونا مي‌فروشد، اما بارسلونا كه سانچس شيليايي را 26 ميليون يورو خريده توانايي اضافه كردن شش ميليون يورو به پيشنهاد 34 ميليون يورويي خود را ندارد.

اكنون اين سوال پيش مي‌آيد كه چرا بارسلونا فابرگاس را نمي‌خرد؟
و در پاسخ به آن تنها مي‌شود به سه مورد مبهم و پيچيده زير اشاره كرد:
اول آن كه حامي مالي آرسنال يعني پرواز امارات، حامي مالي رئال مادريد نيز محسوب مي‌شود و نمي‌خواهد رقيب جديش يعني هواپيمايي تركيه با فابرگاس جولان دهد، دوم آن كه خود فابرگاس نمي‌خواهد به بارسلونا بيايد و هر بار با هماهنگي وكيل و دو طرف مذاكره مي‌خواهد تا بدون هيچ دردسري گفت‌و‌گو‌ها را بي نتيجه اعلام كنند و سوم اين كه وكيل فابرگاس كه تصادفا ! كارمند رئال مادريد در آكادمي حقوق و ورزش اين باشگاه نيز محسوب مي‌شود ماموريت دارد تا نگذارد اين بازيكن به بارسلونا ملحق شود و هر بار هزينه اين كارشكني را دريافت مي‌كند.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 247 تاريخ : چهارشنبه 12 مرداد 1390 ساعت: 14:10

موفقيت اجتماعي بزرگ در كمتر از 20 روز
بازديد بيش از 200 هزار نفر از تور تابستاني بارسلونا

خبرگزاري فارس: تور تابستاني بارسلونا مورد بازديد بيش از 200 هزار تماشاگر قرار گرفت و موفقيتي عظيم در عرصه اجتماعي براي اين باشگاه به‌دست آمد.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت رسمي باشگاه بارسلونا، بيش از 200 هزار بليت به مبلغ حداقل 125 دلار به فروش رسيد و به پيشنهاد الساندرو روسل كل اين مبلغ به يونيسف جهت كمك به كودكان فقير در شاخ آفريقا اختصاص يافت.

در اين تور 20 روزه بارسلونا با مايكروسافت دو قرارداد بزرگ و نجومي براي انجام امور خيريه منعقد كرد، بيش از 300 هزار پيراهن بارسلونا به مبلغ هر كدام 85 دلار به فروش رسيد و كل اين مبلغ بين دو بيمارستان مراقبت از معلولين و بيماران سرطاني تحويل داده شد.

اين در حالي است كه در حاشيه تور تابستاني بارسلونا در آمريكا حداقل 6 كمپاني بزرگ به بهانه حمايت مالي از بارسلونا بازار خيريه ترتيب دادند و سود سرشاري براي كمك به فقرا و شركت در امور خيريه بين المللي به‌دست آوردند.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 266 تاريخ : دوشنبه 17 مرداد 1390 ساعت: 14:31